poniedziałek, 14 marca 2016

O boże LBA!!!

     Bardzo dziękuję Emily i Magdy  które nominowały mnie do LBA. Nie wiem do końca, czy na to zasłużyłam, ponieważ piszę od bardzo niedawana i popełniam pewnie dużo błędów. O boże ja nadal nie wierzę! Jestem Wam bardzo wdzięczn! 
     Co to jest LBA?

 "Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Dobra to pytania Magdy:
 
1. Czy zrobiłaś kiedyś na blogu mega duży błąd, z którego się potem śmiałaś?
     Hm... Tak na prawdę, to chyba nie, ale było tak nie raz, że nie wzięłam pod uwagę malutkich, ale bardzo ważnych szczegółów i musiałam usuwać połowę treści, albo całkiem przekształcać opowieść. 
2. Jak poznałaś Star Wars?
     Od małego jestem wychowana na Star  Wars. Kiedy byłam bardzo mała, oglądałam z rodzicami, ponoć z bardzo dużym zaciekawieniem. O tak ogólnie to bardziej polubiłam Star Warsy w 2006 roku, kiedy zaczęli puszczać wojny klonów :D
3. Znasz książki Ricka Riordana? Jeśli tak, to która jest według Ciebie najlepsza?
     Nie znam :*(
4. Ulubiona piosenka?
     I tutaj będzie kilka piosenek :)
 No na pewno sorry, what do you mean, love yourself, never for get you, lush life, the cab i one republic.
5. Gdybyś miała kawałek szmaty, patyk, bitą śmietanę i 3 żelki, to co byś z nich zrobiła? 
     Hehe... modliłabym się do wymyślonego jednorożca i złożyłabym mu w ofierze kawałek szmaty, patyk, bitą śmietanę i trzy żelki, a potem czekała aż zabierze mnie do swojej krainy.
6. Masz idola wśród blogerów/blogerek? Jeśli tak, kto to jest?
     Na pewno blog Eiry, Emily Soni i Ashary mnie bardzo zaciekawił. 
7. Co wolisz: pracować jako sprzątaczka czy jako woźna?
      Eeee... a czy jest jakaś różnica?? :D
8. Wymień 5 najgorszych książek Twojego życia.
     Dzieci z Bulerbyn!!!!!!
9. Czy pokonałabyś Jabbę mając przy sobie jedynie bitą śmietanę? Jeśli tak, to jakim sposobem?
     Jego odur zabiłby mnie nawet jeśli byłabym kilometr dalej. Chyba nie miałabym żadnych szans :)
10. Czy odpowiadałoby Ci mieszkanie w Nowym Jorku?
      Osobiście wolę mieszkać na swoim zadupiu na wsi, ale taka zmiana byłaby mile widziana.
 11. Twój najgłupszy sen?
      No to tak:

Pracowałam w muzeum jako ochroniarz. Kiedy już wszyscy wyszli było już ciemno. Pilnowałam zabytków i tak dalej. No i przyszli złodzieje, a ja uciekałam przed nimi. Niestety mnie złapali. Zaczęłam się im podlizywać, ale nic z tego nie wyszło. Jakoś zdołałam im uciec i wyszłam na wielki taras. Kiedy spojrzałam w dół, zobaczyłam, że jestem w wieżowcu na ostatnim piętrze. Złodzieje stali ode mnie może z jakieś dziesięć metrów. Zobaczyłam moją koleżankę jak lata w powietrzu. Powiedziała mi, że ja też mogę latać, ale muszę skoczyć. Potem zobaczyłam latającą żabę i mewę z głową mojej drugiej koleżanki. Powiedziałam do mewy, z głową mojej koleżanki, aby w najgorszym wypadku mnie łapała. No i nic z tego nie wyszło, bo umarłam skacząc w dół :DD

Dobra teraz pytania od Emily:
  1. Czy lubisz mitologię grecką?
     Nie nawidzę ;)
2. Lubisz żelki?
     Koffam <3
3. Top 10 ulubionych filmów.   
1. Mumia
2. Gwiezdne wojny
3. Avatar
4. Ósmoklasiści nie płaczą
5. Czas próby 
6. Wakacje Mikołajka :D
7. Piraci z Karaibów
8. Hobbit
9. Zostań jeśli kochasz
10. Szkoła :D:D:D:D
4. Oglądałaś Avatara? Jeśli tak to czy ci się podobał?  
     Czy oglądałam? OCZYWIŚCIE! 
Ludzie ten film powinien obejrzeć każdy! 
5. Byłaś na premierze ,,Przebudzenia Mocy"? 
     Nie bo akurat byłam u babci w Ameryce, a tam ludzie rozkładali namioty tydzień przed premierą, czyli raczej bym się nie załapała.
6. Czekasz na premierę ,,Rouge One"? 
      Nie znam :(
7. Twoja ulubiona postać ze Star Wars. 
     Ahsoka :))
8. Ulubiony kolor.  
     Niebieskie, pomarańczowy, biały i czarny.
9. Dlaczego wybrałaś akurat ten temat bloga?
     Jak mówiłam wychowałam się na Star Wars i zmotywowały mnie do tego inne blogerki.
10. Umiesz grać na jakimś instrumencie? Jeśli tak to na jakim?  
     Jako, że mieszkam na wsi, muszę mieć jakieś zajęcia. Gram na gitarze i ukulele <3
11. Oglądałaś jakieś animacje ze Star Wars?  
     Nie wiem :)(

Okey, jakimś cudem udało mi się odpowiedzieć na Wasze pytania. Teraz przyszła pora na mnie :)
1. Masz jakieś zwierzę?
2. Czym się interesujesz?
3. Ulubione jedzenie? 
4. Gdzie chcesz pracować?
5. Top 10 rzeczy bez których nie przeżyjesz. 
6. Co zainspirowało Cię do pisania?
7. Dwa ulubione przedmioty.
8. Ulubiony cytat.
9. Co Cię rozwesela w smutne dni?
10. Jaki masz kolor oczu i włosów?

Osoby które nominuję to: 
-Eira
-Sonia
-Jawa
-White Angel
- Autorka- love me anyway
- Jarael
-May
-Barriss
-Nicol
-Paulinę
-Pysiowata 

NMBZW! 
       
  
       



1 komentarz: