niedziela, 28 lutego 2016

Postacie

Jedi

 Ahsoka Tano
16 lat / togrutanka/ Shili/ padawanka Anakina Skywalkera/ 

 Anakin Skywalker
21 lat/ człowiek/ wychowany na Tatooine/ rycerz Jedi/ Wybraniec/ członek Rady/
 
Obi-Wan Kenobi
35 lat/ człowiek/ Stewjon/ były mistrz Wybrańca/ członek Rady/ rycerz Jedi/
Mina Per
18 lat/ człowiek/ Mustafar/ padawanka Maca Windu/ 


Kornaa Moli
21 lat/ człowiek/ -------- / rycerz Jedi/ wygnana Jedi/



Sithowie

Bolina Under 

16 lat/ bogini/ Kamino/ 

Nick Fel
16 lat/ człowiek - sith/ Kamino/ uczeń hrabiego Dooku/




















4 komentarze:

  1. Wiesz co przykuło moją uwagę? To że nazwiska wszystkich bohaterów są na ,,S''... Tak jakoś zwróciłam na to uwagę u mnie większość bohaterów ma imię na A nwm czemu... Szkoda że nie ma opisu postaci dlatego nic nie mogę zabardzo o nich powiedzieć. Ale sądzę że Kimi albo Rieta będzie padawanką Obi-wana. No ja tam czekam w dalszym ciągu na pierwszy rozdział.
    NMBZT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza Ahsoka, no nie? Tano, prawie na "s"! Sorry że tak szorstko ale zawsze byłam bardzo ironiczna i sarkastyczna :x

      Usuń
    2. Zwłaszcza Ahsoka, no nie? Tano, prawie na "s"! Sorry że tak szorstko ale zawsze byłam bardzo ironiczna i sarkastyczna :x

      Usuń
  2. Super ciekawe postacie, tylko czy ja je zapamiętammm? ;)
    NMBZT!!!

    OdpowiedzUsuń